Saturday

Assalamu'alaikum kepada pengunjung blog saya.Ingin saya mengucapkan syukur tidak terhingga kehadhrat Allah S.W.T yang masih memberikan 2 nikmat yang paling utama dalam hidup ini (Iman dan Islam).Jutaan terima kasih kepada pengunjung blog saya kerana mengunjung blog ini kerana menyedari isi dan pengisian yang terdapat dalam blog ini tidaklah setanding blog-blog yang kian mencambah bak cendawan yang tumbuh selepas hujan.Sebelum ini saya ada menulis beberapa pengisian tetapi disebabkan beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan,maka penulisan di dalam blog ini tertangguh dengan lamanya.Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat berjuang kepada semua Mahasiswa/wi yang berada di bawah 'taklukan' perlembahan NIL samada Kuliah Azhar mahupun Perubatan agar berjaya dengan sebaik mungkin dan banyakanlah usaha,doa beserta tawakkal kepada Rabbul Jalil bagi di permudahkan dalam peperiksaan.Akhir kata salam ceria salam perjuangan dan salam hormat dari saya.

Al haqir wal faqir ila ALLAH
'lilu'

Kuliah Usuluddin wa Da'wah El-Mansourah
Egypt.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Nukilan Ini, Jangan Lupa Memberi Sebarang Komen Sebagai Tanda Ingatan Anda